Ve srovnání s předchozím rokem pojišťovny odpovídají na e-mailové dotazy pomaleji, ale kvalita odpovědí se zlepšila. Vyplývá to alespoň z "mystery testování", které uskutečnila analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015.

Nejrychleji reagovala na e-mailový dotaz pojišťovna Aegon, která dokázala fiktivnímu klientovi odpovědět za jednu hodinu a čtrnáct minut. Jedná se o průměrnou dobu odpovědi vypočítanou na základě tří vln testování. Druhá nejrychlejší byla pojišťovna Axa, která reagovala za pět hodin a 24 minut. Třetí skončila s průměrnou dobou odpovědi šest hodin a tři minuty pojišťovna Ergo.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se