Je to jednoduchý princip: Odložené oblečení, místo aby se vyhodilo, se znovu využije. Buď putuje k lidem, kteří ho potřebují, nebo se přetvoří na nové výrobky. Společensky prospěšný projekt Forewear - oblečení navždy, který vyhrál II. ročník mezinárodní soutěže Social Impact Award 2013, se zabývá smysluplným využitím starého textilu a obnošeného oblečení.

Forewear pořádá sbírky a výměny oblečení. V nejbližší době to bude například Bazárek, který se uskuteční v pondělí 15. června na Praze 5 v Drtinově ulici v coworkingovém centru HUB. Je to akce pro veřejnost, kam může kdokoli přinést oblečení v jakékoli kvalitě a cokoli si zdarma odnést.

Vybrané oblečení vytřídí v organizaci Borůvka Praha, hezké kousky pak nabídnou k prodeji ve svém charitativním second handu Koloběh, kde výtěžek z prodeje financuje pracovní místa a tréninkové pracoviště znevýhodněných. Oblečení, které se nedá prodat, využívají pro svou charitativní činnost sestry boromejky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru