Problém s nepříjemnou a pomalou obsluhou v restauraci vyřešili v Číně po svém. Místo emocionálně nevyrovnaných, chybujících lidí nasadili do práce robotické číšníky. Siao-lan a Siao-tao jsou spolehliví a přesní, nikoho neotravují svým odérem, marnými pokusy o empatii nebo vyzývavými pohledy, které se dožadují profesní satisfakce a většího spropitného. Číňané se dívají neustále dopředu. Pochopili, že největším problémem a slabinou komunikačních situací jsou sami lidé. Odstraníme-li z komunikačních kanálů lidský faktor, může být svět srozumitelnější a funkčně hladší. Pokud ovšem podstatou lidství i komunikace není šum, zádrhel, chyba, odchylka, díky níž nám svět opravdu chutná. Nejen v restauraci.

jarvis_555a22b6e4b0785e892632bb.jpeg
V Číně místo chybujících lidí nasadili do práce robotické číšníky.
Reuters
jarvis_555a22b7e4b0785e892632c9.jpeg
V Číně místo chybujících lidí nasadili do práce robotické číšníky.
Reuters