Největší tuzemská banka Česká spořitelna chystá změny v pobočkové síti. Chtěla by, aby klienti běžné produkty jako půjčky nebo cestovní pojištění kupovali přes mobil nebo počítač a peníze na účet vkládali v samoobslužných zónách. „Současný prodejní model poboček už přestává stačit, naším záměrem je v nich nabídnout služby, které lidem ušetří čas a peníze,“ říká Tomáš Salomon, člen představenstva České spořitelny, který má na starosti služby pro drobné klienty.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se