Současné služby a prodej na pobočkách přestávají stačit. Naším záměrem je naučit klienty nakupovat běžné produkty jako například půjčky a cestovní pojištění přes mobil nebo počítač a na pobočkách jim umožnit, aby ušetřili v rodinném rozpočtu, říká nový šéf retailu a člen představenstva České spořitelny Tomáš Salomon.

"Budeme nabízet nejen možnost uspořit na energiích, ale i na telekomunikačních a dalších službách, které domácnosti pravidelně platí," tvrdí Salomon, který v HN poprvé podrobněji představuje strategii největší české banky pro nejbližší období.

HN: Máte za sebou prvních sto dnů, jak se vám Česká spořitelna jeví ve srovnání s představou, kterou jste o ní měl zvenku?

Dnes už mohu říct: jsme výrazným tvůrcem trhu a chceme udávat další směr vývoje finančních služeb. Tak se mi to jevilo zvenku a tu ambici z ní cítím i teď, když jsem uvnitř. První dva měsíce jsem se snažil zorientovat a teď v dalších dvou měsících chci zorganizovat strukturu retailové části tak, aby se mohla posunout dál.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru