Současné služby a prodej na pobočkách přestávají stačit. Naším záměrem je naučit klienty nakupovat běžné produkty jako například půjčky a cestovní pojištění přes mobil nebo počítač a na pobočkách jim umožnit, aby ušetřili v rodinném rozpočtu, říká nový šéf retailu a člen představenstva České spořitelny Tomáš Salomon.

"Budeme nabízet nejen možnost uspořit na energiích, ale i na telekomunikačních a dalších službách, které domácnosti pravidelně platí," tvrdí Salomon, který v HN poprvé podrobněji představuje strategii největší české banky pro nejbližší období.

HN: Máte za sebou prvních sto dnů, jak se vám Česká spořitelna jeví ve srovnání s představou, kterou jste o ní měl zvenku?

Dnes už mohu říct: jsme výrazným tvůrcem trhu a chceme udávat další směr vývoje finančních služeb. Tak se mi to jevilo zvenku a tu ambici z ní cítím i teď, když jsem uvnitř. První dva měsíce jsem se snažil zorientovat a teď v dalších dvou měsících chci zorganizovat strukturu retailové části tak, aby se mohla posunout dál.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru