Šestý ročník akce Equal Pay Day, který upozorňuje na více než dvacetiprocentní rozdíl mezi odměnou mužů a žen na stejné pracovní pozici, začal v pátek konferencí Ženy sobě a v sobotu pokračuje mentoringem u kulatých stolů.
Stovkám žen z celé republiky, které se chtějí posunout ve své kariéře, nebo si zvednout sebevědomí a naučit se, jak se lépe prosadit, budou radit ty, které už na manažerských pozicích jsou.
Videokomentář poslala i eurokomisařka Věra Jourová. "Ženy v Evropě stráví v průměru 26 dní v měsíci péčí o děti, zatímco muži takto stráví 9 dní v měsíci," připomněla. Tyto rozdíly v zapojení do péče přispívají k nerovnosti žen a mužů na pracovním trhu.
Symbolem akce Equal Pay Day, která se koná i v mnoha dalších zemích, je červená taška - červená znamená v účetnictví ztrátu a je i symbolem rozdílu v platech mužů a žen. "Chtějí-li ženy být v byznysu úspěšné, musejí vědět, co chtějí, a znát svoje práva," řekla na páteční konferenci Shigeri Takamatsu, někdejší ředitelka marketingu firmy Cartier.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru