Tesco se od pátku postupně loučí s manažery ve střední Evropě. Jako první skončil podle polských médií po devíti letech ve funkci šéf polské pobočky Ryszard Tomaszewski. Ve společnosti působil dvacet let. Český šéf řetězce David Morris před víkendem z videonahrávky vzkázal nejen jemu, ale i slovenským a maďarským kolegům, že v rámci úsporných opatření převezme jejich vedení.

Jak v pondělí Tesco potvrdilo, Morris, který dříve pracoval v Polsku i v Maďarsku, přebírá pravomoci v podstatě s okamžitou platností. Stejný osud jako Tomaszewského tak teď s největší pravděpodobností čeká i ředitele slovenské pobočky Martina Dlouhého, který ještě nedávno v Praze vystupoval na klíčové konferenci o obchodu - Retail Summitu.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru