Uživatelé s pomocí modulu mohou výrazně zvýšit přehlednost finančních toků a zefektivnit příslušné vnitrofiremní procesy od nákupu zboží až po žádost o dovolenou.

Byznys Žádanky řídí životní cyklus každého požadavku, který ve firmě vznikne. Žadatel jej zanese do systému, který jej předá nadřízenému k vyjádření a autorizaci. Uživatel může žádanky pořizovat, editovat, schvalovat a rušit nejenom v klientské aplikaci systému Byznys ERP, ale také pomocí webového přístupu. Do této webové aplikace mohou mít přístup i pracovníci, kteří nemají přístup do samotného systému. Žádanky, které jsou takto pořízené, se onlinově promítají přímo do databáze v Byznys ERP.

„Vytvoření žádanky je pro uživatele velmi jednoduché,“ říká Daniel Novák, ředitel technologického vývoje ve společnosti J.K.R. „Vzniknout tak může autorizační proces pro žádost na cokoliv. Lze nadefinovat libovolné uživatelské položky, a ty nejdůležitější atributy opatřit parametrem povinného vyplnění.“ V celém autorizačním procesu může být zapojeno i více schvalujících osob či další automatizované operace. Na žádance lze následně sledovat v jakém kroku a v jakém stavu se proces nachází.

Mezi hlavní přednosti modulu Byznys Žádanky patří přehled o všech požadavcích od jejich vzniku až po finální výsledek, jak včetně odpovědnosti a dohledu nad stanovenými termíny, tak včetně automatizace prostřednictvím Workflow a dalších agend. Důležité je také odstranění papírové evidence, automatizace a elektronizace rutinních činností.

Související