Britská vládní agentura pro podporu cestovního ruchu VisitBritain, obdoba české agentury CzechTourism, zahájila kampaň zaměřenou speciálně na čínské turisty. Využívá přitom fakt, že v Číně je zvykem dávat oblíbeným celebritám, místům či pokrmům přezdívky, které vystihují to, co si o nich lidé myslí. Akce by měla přinést zvýšení zájmu čínských turistů o tuto ostrovní zemi.

"Čína je odlišná země s odlišným jazykem a některá jména a označení nemusejí mít nutně příslušný ekvivalent v čínštině," konstatoval podle deníku FT Robin Johnson, šéf zahraničních aktivit agentury VisitBritain. "Kampaň by měla pomoci nalézt označení či jména pro jednotlivá místa nebo osoby tak, aby v čínštině vyjadřovala to, čím ve skutečnosti jsou."

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru