Pharrell Williams ji má, i Jennifer Anistonová. Beyoncé a Lady Gaga také. A od příštího roku by ji mohly mít i České aerolinie. Řeč je o vlastní vůni. Právě branding prostřednictvím individuálního aromatu je totiž aktuálně v leteckém průmyslu těžce v módě.

Eau d'aeroport, jak se parfémy, jež mají za úkol provonět paluby letadel a letištní salonky, nazývají, v poslední době zavedly například Delta Air Lines, Turkish Airlines anebo United Airlines. Co nevidět by se eau d'aeroport měla objevit i na palubách letadel největší španělské letecké společnosti Iberia.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.