Stále se zhoršující ekonomické výsledky nutí skupinu ČEZ k úsporám. Kromě propouštěných stovek zaměstnanců a provozních škrtů ale pocítí toto šetření i lidé mimo tuto firmu. Na více než polovinu se totiž smrskl dříve velmi štědrý sponzorský a marketingový rozpočet firmy - z více než tří set milionů na 155 milionů korun ročně. Škrty pocítí kromě kulturních akcí hlavně sport.

"Podpora významných akcí s celonárodní působností byla snížena v celku asi o 30 procent," potvrdil HN úspory mluvčí ČEZ Ladislav Kříž. Firma podle něj navíc rozjela jednání i v rámci dlouhodobých smluv o sponzoringu - snížení mělo být asi 15procentní. Kolik přesně ale firma škrtá a kde, nechce s ohledem na konkurenční tajemství sdělovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se