Skutečně jediná čistě internetová banka Zuno je na prodej. Banka, která dokázala v Česku a na Slovensku nalákat zhruba čtvrt milionu klientů, je pro svoji matku, rakouskou Raiffeisen Bank International poněkud přítěží. Nízkonákladová banka s minimálním počtem poboček (jediná v Praze 4) evidentně nesplnila očekávání. A tím je - jako ostatně u všech firem - zisk.

Nízkonákladové, tedy pro klienty levné banky jsou na vzestupu. To, co na nich klienty láká, je jednoduchá obsluha přes internet, minimální poplatky a jednoduchá komunikace - opět prostřednictvím internetu. Přestože za celou dobu existence dokázaly nalákat jako celek 1,6 milionu klientů, je obsluha prostřednictvím sítě také jejich slabinou. Protože přes veškerý růst nejsou jako celek schopné generovat zisk.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru