Petr Havlíček, ředitel marketingu společnosti HEINEKEN Česká republikaPetr Havlíček přichází do společnosti HEINEKEN z Imperial Tobacco CR & SR, kde působil od roku 2004, a to na různých pozicích v marketingu, od Business Intelligence po Brand Management. Od roku 2008 vykonával funkci marketingového manažera pro Česko, v roce 2013 rozšířil svou zodpovědnost i o slovenský trh. V roce 2012 byl vybrán do mezinárodního týmu, a podílel se tak na přípravě vstupu Imperial Tobacco Group na japonský trh. Mimo jiné je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu. Petr je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří zimní plavání.

 

Jiří Špalek, ředitel financí společnosti HEINEKEN Česká republikaJiří Špalek působí ve firmě od roku 2008. Začínal zde na pozici interního auditora a vypracoval se až na pozici Accounting Managera, kde výrazně přispěl k úspěšné integraci celé společnosti. Od roku 2012 koordinoval velké finanční projekty. Během své kariéry působil mimo jiné i jako finanční manažer ve společnosti Tesco Stores ČR. Mezi jeho záliby patří kolo, lyže, turistika a rodina.

 

 

Aleš Zachoval, ředitel logistiky a distribuce společnosti HEINEKEN Česká republikaNa konci roku 2014 posílil management tým také Aleš Zachoval, který přišel ze společnosti Procter and Gamble, kde působil od roku 2007 na různých manažerských pozicích v oblasti Supply Chain. Většina z těchto pozic měla přesah do regionu centrální a východní Evropy, kdy posledního 2,5 roku působil v Polsku. Aleš začínal ve společnosti Carrefour ČR, kde vykonával roli manažera dodavatelského řetězce. Po převzetí aktivit Carrefouru společností Tesco ČR přešel na pozici projektového manažera logistiky. Mezi jeho záliby patří sport, zvláště pak cyklistika a turistika. Svůj volný čas tráví rád s přáteli a svojí rodinou.