Za přehrání klipu, který mladý tvůrce na YouTube nahraje, mu společnost Google (vlastnící YouTube) pošle část peněz, které utrží z reklamy umístěné před videem. Rozhodující je tedy stabilní velké publikum a čas, který u jednotlivých videí diváci stráví.

Populární jsou na síti třeba videa o líčení, návody, jak sbalit kluka, nebo třeba záznamy z počítačových her. Mladí tvůrci točí na mobilní telefony nebo fotoaparáty a svá videa pak střihají na počítači ve svém pokojíku. Příspěvky většinou přidávají v pravidelných intervalech a podle internetových deníčků (blogů) se těmto videím na YouTube často říká vlogy (videoblogy).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se