Nejsledovanější televizní skupinou zůstala v loňském roce Nova. Mezi diváky staršími patnácti let byl úhrnný podíl jejích stanic 31,98 procenta po 31,17 procenta v předchozím roce.

Na druhém místě byla opět Česká televize s diváckým podílem 29,86 procenta, což znamenalo drobný nárůst po 29,83 procenta v roce 2013.

Prima na třetí příčce vykázala 21,54 procenta proti dřívějším 22,44 procenta. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).

Podíl na sledovanosti

Televizní stanice Sledovanost 2013 a sledovanost 2014 (v procentech)

Nova 31,17 a 31,98

ČT 29,83 a 29,86

Prima 22,44 a 21,54

TV Barrandov 4,39 a 4,58

At Media 3,31 a 3,88

Ostatní stanice 8,86 a 8,16

V loňském roce částečně ztrácely hlavní televizní stanice. Nova měla v celodenním podílu 23,24 procenta po předchozích 23,61 procenta. ČT1 zaznamenala podíl 15,21 procenta po předloňských 16,69 procenta a stanice Prima získala podíl na publiku 14,04 procenta po 14,60 procenta o rok dříve.

Úbytek vlajkových programů ale kompenzovaly další kanály televizních skupin, z nichž nárůst vykázaly například veřejnoprávní ČT2, ČT sport ČT:D/Art, dále Nova Cinema, Fanda, Smíchov či Telka nebo Prima Love.

Meziročního nárůstu docílila TV Barrandov, která v celodenním podílu loni přilákala 4,58 procenta po 4,39 procenta v roce 2013.

Zvýšení na 3,88 procenta diváků starších patnácti let dosáhly také stanice mediálně zastupované Atmedia CZ, které o rok dříve měly divácký podíl 3,31 procenta.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru