Za cheeseburgery, jahodové koktejly nebo dětská menu utratili loni lidé v tuzemských restauracích McDonald’s čtyři miliardy korun. Nový ředitel české pobočky firmy s písmenem M ve znaku, Polák Tomasz Rogacz, odhaduje zhruba stejný výsledek i pro letošek.

"Posledních pět let tady příliš nerosteme. Z toho nejsme šťastní. Víme, že dvojciferný růst tržeb jako do roku 2010 čekat nemůžeme, ale musíme nějak reagovat," říká Rogacz.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.