McDonald´s ČR utržil loni 1,7 miliardy korun. To je o čtyři procenta méně než v roce 2012. Provozní zisk pak firmě meziročně klesl o třetinu na 99 milionů korun. Vyplývá to z v obchodním rejstříku čerstvě publikované výroční zprávy společnosti.

České pobočce globálně působícího fastfoodového řetězce klesly tržby z provozu vlastních restaurací. A to i přesto že jich v roce 2013 provozovala o pět více než rok předtím. Další dvě otevřela firma letos.

S dalšími šesti desítkami provozoven spolupracuje na bázi pronájmu franšízy. Celkem i s nimi McDonald´s v Česku loni utržil 4,1 miliardy korun. Obsloužil zhruba 58 milionů zákazníků. V meziročním srovnání šlo o drobný pokles.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru