Slevomat byl v ČR prvním slevovým portálem a svým názvem dal jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Slevomat.cz denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.

 

Martin Snížek, šéf produktu a vývoje portálu SlevomatMartin Snížek (29 let) je známý v oblasti online marketingu a analytiky webu. Ve Slevomatu má na starosti tým produktu, webového a mobilního vývoje. Bude tak zodpovědný za inovace a produktový rozvoj v největším slevovém portálu v České republice.

Martin Snížek je v online prostředí dobře známý. Dříve působil například v agenturách Symbio či H1.cz, kde zastával konzultační a analytické pozice. Rovněž působil v online marketingu Direct pojišťovny. Poté založil agenturu Optimics specializovanou na analytiku webu, která během 5 let získala mezi klienty největší české online značky.

 

 

Michal Bilka, šéf týmu mobilních vývojářů portálu SlevomatMichal Bilka (33 let) je ve Slevomatu zodpovědný za vybudování týmu mobilních vývojářů. Právě s vedením týmu má bohaté zkušenosti. Před nástupem do slevového portálu byl v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti provozní řízení agentury a přímo vedl kreativní tým. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Mezi jeho zodpovědnosti patřil vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či startegie pro využití sociálních sítí.

Právě v online prostředí nasbíral zkušenosti rovněž v internetové agentuře Symbio Digital, kde pro velké tuzemské firmy zpracovával celé kampaně a řešil jednotlivé projekty.