Zlepšující se ekonomická situace motivuje firmy více investovat do vzdělávání. To podle průzkumu ING Pojišťovny a Svazu průmyslu a dopravy nabízí v Česku 81 procent firem a vzdělávací kurzy jsou běžně k dispozici zhruba třetině zaměstnanců.

Pozornost se ve firemním vzdělávání zaměřuje na individuální rozvojové programy, především na různorodé tréninky osobních dovedností, koučink, mentoring, opatrně se obnovuje zájem firem o výuku jazyků. Trvalkou jsou kurzy zaměřené na práci s moderními technologiemi. Podle nedávno publikovaných výsledků průzkumu Benchmarking 2013, který provedla společnost Top vision, nadále vzrůstá poptávka podniků po rozsáhlejším začlenění e‑learningu do firemního vzdělávání. Důvodem je úspora nákladů.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru