Zlepšující se ekonomická situace motivuje firmy více investovat do vzdělávání. To podle průzkumu ING Pojišťovny a Svazu průmyslu a dopravy nabízí v Česku 81 procent firem a vzdělávací kurzy jsou běžně k dispozici zhruba třetině zaměstnanců.
Pozornost se ve firemním vzdělávání zaměřuje na individuální rozvojové programy, především na různorodé tréninky osobních dovedností, koučink, mentoring, opatrně se obnovuje zájem firem o výuku jazyků. Trvalkou jsou kurzy zaměřené na práci s moderními technologiemi. Podle nedávno publikovaných výsledků průzkumu Benchmarking 2013, který provedla společnost Top vision, nadále vzrůstá poptávka podniků po rozsáhlejším začlenění e‑learningu do firemního vzdělávání. Důvodem je úspora nákladů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru