Švédský prodejce oděvů Hennes & Mauritz (H&M) hodlá příští rok spustit internetový prodej v osmi zemích. Firma uvedla, že vedle České republiky a Slovenska to bude v Belgii, Bulharsku, Maďarsku, Polsku, Portugalsku a Rumunsku.

Své první kamenné obchody pak chce podle agentury Reuters otevřít v Indii, Peru, Jihoafrické republice a na Tchaj-wanu.

Společnost H&M vznikla v roce 1947 a je druhým největším prodejcem oděvů po španělské firmě Inditex, majitelem obchodů s oděvy Zara. Kromě značky stejného jména vlastní i značky COS, Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories. V 55 zemích světa má zhruba 3400 obchodů.

V internetovém prodeji firma zatím zaostává za konkurencí. Na konci čtvrtletí prodávala přes internet v celkem 13 zemích. Počet internetových obchodů konkurenční Zary je zhruba dvojnásobný.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru