Tržby Pivovarů Lobkowicz stouply za tři čtvrtletí meziročně o dvě procenta na 923,4 milionu korun. Na růstu se podepsal především vývoz do zahraničí. Celkové tržby z prodeje piva také vzrostly, ale v červenci a srpnu se na spotřebě piva podepsalo špatné počasí. Vyplývá to z informací, které firma zveřejnila na svém webu.

Tržby z prodejů piv stouply o tři procenta na 859,6 milionu korun. Tržby z vývozu do zahraničí vzrostly o 9,6 procenta na 189,6 milionu korun, přičemž klíčovým trhem je pro firmu Slovensko. V tuzemsku tržby činily 733,8 milionu korun.

Společnost už dříve oznámila, že bude prezentovat pouze vybrané ukazatele. Svým investorům tak například zamlčela i zisk, který zveřejní až na pololetní bázi.

Špatné letní počasí podle společnosti negativně ovlivnilo spotřebu. Někteří konkurenti snižovali své ceny, což Lobkowicz neudělal, a místo toho nabídl nové výrobky a více se věnoval propagaci.

Pivovary Lobkowicz jsou čtvrtou největší pivovarnickou společností na českém trhu. Zahrnují sedm regionálních pivovarů, a to Protivín, Uherský Brod, Jihlava, Rychtář, Klášter, Vysoký Chlumec a Černá Hora.

Nadpoloviční většinu akcií skupiny vlastní prostřednictvím firmy Palace Capital podnikatel Martin Burda. Zhruba čtvrtinovým vlastníkem je přes firmu Go solar finančník Gregorz Hóta. Přibližně pětinu akcií získali v rámci emise noví investoři. Předseda představenstva Zdeněk Radil má tři procenta, podnikatelka Eva Kropová jednu setinu procenta akcií.