Příliš krátký párek, rozlomená čokoláda nebo třeba koláč, jehož tvar může být k smíchu. Všechny tyto potraviny ve Francii často končí v koši. To se ale brzy změní, velký úspěch v zemi totiž zaznamenala kampaň na podporu „ošklivé“ zeleniny a ovoce, které sice nemají dokonalý tvar, ale dají se bez problémů sníst. 

Obchody už půl roku prodávají ošklivou zeleninu s třicetiprocentní slevou a zákazníci o ni mají velký zájem. 

Nyní na řadu přišly i další ošklivé potraviny. Sdružení výrobců Les Gueules Cassées, což by se dalo velmi volně přeložit jako „Rozbité tváře“, chce francouzským spotřebitelům nabídnout i nedokonalé pečivo, cukrářské výrobky, sýry nebo uzeniny.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.