Příliš krátký párek, rozlomená čokoláda nebo třeba koláč, jehož tvar může být k smíchu. Všechny tyto potraviny ve Francii často končí v koši. To se ale brzy změní, velký úspěch v zemi totiž zaznamenala kampaň na podporu „ošklivé“ zeleniny a ovoce, které sice nemají dokonalý tvar, ale dají se bez problémů sníst.
Obchody už půl roku prodávají ošklivou zeleninu s třicetiprocentní slevou a zákazníci o ni mají velký zájem.
Nyní na řadu přišly i další ošklivé potraviny. Sdružení výrobců Les Gueules Cassées, což by se dalo velmi volně přeložit jako „Rozbité tváře“, chce francouzským spotřebitelům nabídnout i nedokonalé pečivo, cukrářské výrobky, sýry nebo uzeniny.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru