Příjmy společnosti Google za třetí čtvrtletí vzrostly o 20 procent. Za červenec, srpen a září internetový gigant vydělal 16,52 miliardy dolarů (přes 355 miliard korun). Společnosti také stouply výdaje.

Růst Googlu nedosáhl očekávání ve Wall Street. Analytici oslovení agenturou Reuters očekávali, že příjem za tři měsíce dosáhne 16,57 miliardy dolarů. Akcie společnosti v prodlouženém obchodování odepisovaly o více než tři procenta.

Za stejné období minulý rok příjmy společnosti činily 13,75 miliardy dolarů.

Stále vyšší počet smartphonů přináší více kliknutí na reklamy ve výsledcích vyhledávání. Což představuje hlavní příjmy Googlu. Inzerenti ale za kliky z mobilů platí méně, protože vedou k menším prodejům.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru