V Česku se objevila řada nových prodejců letenek. S největšími prodejci to ale nic neudělalo. Dál rostou rychleji než trh, a ukrajují si tak stále větší podíl.

Portál Letuška.cz společnosti Asiana letos plánuje dvouciferný růst tržeb, i když trh prakticky stagnuje. Za první pololetí portál vykázal růst o 12 procent. "Na konci roku bychom chtěli dosáhnout dvacetiprocentního růstu," předpokládá šéf Asiany Josef Trejbal.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.