Fórum dárců sondovalo mezi tuzemskými firemními nadacemi a fondy, jak firmy pracují se zaměstnaneckými dárcovskými sbírkami, které v zahraničí patří mezi hlavní motivační a benefitní programy.

Celkem se mezi dotazovanými firmami v loňském roce vybralo 4,7 milionu korun, kterými jejich zaměstnanci přispěli na dobrou věc. „Všechny dotazované firemní nadace a fondy dělají zaměstnanecké sbírky, a to buď dlouhodobě, nebo alespoň příležitostně, ať už v případě humanitárních katastrof, nebo na Vánoce,“ uvádí výkonná ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová.

Připouští však, že ve srovnání se zahraničím jsou v Česku programy zaměstnaneckých sbírek méně propracované i prozkoumané. Chybí hravost a masivní sdílení sbírek na sítích, jako je tomu například ve Spojených státech.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru