Rychlý internet by už zanedlouho nemusel být jen výsadou těch, kdo mají v domě kabelovou televizi nebo moderní optickou síť. Největší český poskytovatel internetového připojení O2 chce rychlý internet po pevných linkách dostat do více domácností, než je tomu dnes. A zároveň plánuje až zdvojnásobit jeho rychlost.

Žádný konkurent nemá takovou síť pevných linek jako operátor většinově vlastněný PPF Petra Kellnera, která jej loni získala od španělské Telefóniky za 64 miliard korun. Firmě se ale dědictví z dob státního Českého Telecomu nedaří naplno využít: z celkového počtu sedmi milionů přípojek v Česku je pro internet využívá jen milion zákazníků. Pevné linky přitom už dnes O2 opět po letech vynášejí víc než dlouhodobě vadnoucí mobilní byznys.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru