Nedávný průzkum ING Pojišťovny a Svazu průmyslu a dopravy k zaměstnaneckým benefitům ve firmách prokázal, že investice do vzdělávání zaměstnanců porostou. "Z výsledků průzkumu je patrné, že zájem o podporu vzdělávání jako o benefit poskytovaný pracovníkům bude u zaměstnavatelů dále narůstat. Jeho rozšíření v příštím roce plánuje 11 procent firem," uvedl viceprezident svazu průmyslu a dopravy Radek Špicar.

Už dnes na vzdělávání zaměstnanců přispívá 8 z 10 tuzemských firem. "V průměru jsou na vzdělávání zaměstnanců vynakládána dvě procenta z obratu firmy. Nějakou formu vzdělávání dnes poskytuje 81 procent firem, nicméně vzdělávání není určeno všem zaměstnancům. V průměru jej může využívat třetina zaměstnanců firmy," vysvětluje Špicar.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru