Americká společnost Nike v prvním fiskálním čtvrtletí roku 2015 prodala o téměř pětinu více bot i oblečení. Prodej obuvi a oděvů jí přinesl 8 miliard dolarů, meziročně se její příjmy zvýšily o 15 procent. Čistý zisk pak dokonce o 23 procent na 962 milionů dolarů.
Nejvíce se na jejím úspěchu v prvním čtvrtletí podílel prodej po internetu a také účast společnosti jako sponzora většiny týmů na letošním Mistrovství světa ve fotbale, které se hrálo na přelomu června a července v Brazílii.
Samotný košík značek Nike Brand firmě přinesl 7,4 miliardy dolarů. Akcie společnosti ihned po vydání výsledků stouply o sedm procent, předčily totiž očekávání. Cena za akcii vzrostla o 1,09 dolaru. Podle serveru CNBC se přitom očekávalo, že celkový příjem bude 7,84 miliardy dolarů a za jednu akcii investoři dají o 88 centů více.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru