Průměrný Čech ročně vytřídí zhruba 5 kilo elektroodpadu. Pro ekologickou likvidaci vysloužilých elektrospotřebičů Češi využívají sběrné dvory a speciální kontejnery nebo zpětný odběr u prodejců elektroniky. Stále významnější roli přitom v poslední době hrají podniky, které se zapojují do projektu Zelená firma a organizují vnitrofiremní sběrové akce.

V prvním pololetí roku 2014 meziročně vzrostl počet registrovaných zelených firem o 5 %. Statistiky navíc ukazují, že zaměstnanci, kteří se do podnikových sběrů zapojují, vytřídí dvojnásobné množství elektroodpadu, než je celorepublikový průměr. 

Do projektu Zelená firma se po šesti letech od jeho spuštění zapojilo už více než 1 650 českých firem. V rámci projektu mohou firmy ekologicky zlikvidovat elektroodpad z provozů či kanceláří, ale také z domácností svých zaměstnanců.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru