V úterý startuje nový ročník projektu Srdcerváči. V této kampani, která je určena na pomoc zdravotně postiženým, lidé přispívají tím, že si v katalogu vyberou a koupí jedinečné dárky nebo zážitky.
On-line katalog začne fungovat 9. září na adrese www.srdcervaci.cz. Zahrnuje mimo jiné exkluzivní kolekci číší na víno s nápisem Srdcerváči v Braillově písmu a originální červené cuveé Srdcerváč, které pro projekt připravilo vinařství Maláník–Osička z moravských Mikulčič.
Peníze z projektu jdou přímo na podporu zaměstnávání lidí s postižením.
„Cílem Srdcerváčů je ukázat, že lidé se zdravotním postižením umějí pracovat, že umějí vykonávat kvalitní a konkurenceschopnou práci. Ale ne vždy my, naše zdravá populace, to vidíme kolem sebe,“ přibližuje poslání kampaně ředitelka nadačního fondu Hana Potměšilová.
Celkově je v katalogu asi tisíc položek včetně takových unikátů, jako je tenisová raketa Petry Kvitové či Tomáše Berdycha, den s krkonošským rangerem nebo večeře s návrhářkou Beatou Rajskou.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru