O tom, že si otevře vlastní lékárnu s konopnými produkty, přemýšlel Aleš Somol již delší dobu. Když pak letos na jaře objevil na internetu inzerát lákající nové franšízenty řetězce Konopná lékárna, rozhodl se jednat. Počátkem července již otevíral novou pobočku obchodu s konopnými léčivy v Olomouci.

“Ta komunikace s vedením společnosti probíhala velmi dobře. A do začátku to určitě bylo mnohem jednodušší, než kdybych si chtěl lékárnu otevřít na vlastní pěst,“ chválí si Somol. Možnost otevřít si obchod pod zavedenou značkou má podle něj oproti běžnému podnikání řadu výhod. "O spoustu věcí se nemusíte vůbec starat. Produkty a jejich ceny jsou stanovené, stejně tak jako marketing,“ vypočítává výhody franšízingu nový majitel lékárny.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru