Zprávy a zábava proudí internetem z celého světa v rychlosti a množství, jaké ještě nedávno bylo nepředstavitelné. Jenže ačkoli se tak média dostávají k obrovskému množství čtenářů, peníze získávají od stále méně lidí. Zejména klasické tištěné deníky a časopisy proto intenzivně hledají cesty, jak se s novou situací vyrovnat.
Slavné zahraniční deníky, jako jsou Financial Times nebo třeba Wall Street Journal, si nechávají už delší dobu platit za své články, videa nebo grafiky na internetu. A jejich vzor následuje stále víc dalších titulů. „Bezplatná éra“ tak pomalu končí. Propad prodejů papírových výtisků v kombinaci s klesajícími příjmy z inzerce nutí vydavatele hledat nové cesty.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru