Zprávy a zábava proudí internetem z celého světa v rychlosti a množství, jaké ještě nedávno bylo nepředstavitelné. Jenže ačkoli se tak média dostávají k obrovskému množství čtenářů, peníze získávají od stále méně lidí. Zejména klasické tištěné deníky a časopisy proto intenzivně hledají cesty, jak se s novou situací vyrovnat.

Slavné zahraniční deníky, jako jsou Financial Times nebo třeba Wall Street Journal, si nechávají už delší dobu platit za své články, videa nebo grafiky na internetu. A jejich vzor následuje stále víc dalších titulů. „Bezplatná éra“ tak pomalu končí. Propad prodejů papírových výtisků v kombinaci s klesajícími příjmy z inzerce nutí vydavatele hledat nové cesty. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se