Největší český bankovní ústav jde zvýšením poplatků proti dosavadnímu trendu, který v tuzemském bankovnictví zavládl od příchodu malých bank na trh. Ty za své služby totiž požadují žádné nebo minimální poplatky a donutily velké peněžní ústavy snižovat nebo rušit ty jimi zavedené.

"Je to z mého pohledu rarita, pochopil bych zdražování hotovostních operací nebo služeb, které se nepoužívají. Ale zdražení SMS nechápu," uvedl pro IHNED.cz Patrik Nacher, zakladatel portálu Bankovnipoplatky.com. 

Informační, zůstatkové nebo přihlašovací textové zprávy do internetového bankovnictví České spořitelny (ČS) zdraží o 50 haléřů na dvě koruny. Zadání platby do jiné banky v elektronické podobě bude nově stát sedm korun, do ČS 5 korun. A za zaslání výpisu z účtu poštou budou klienti platit 25 korun. 

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru