Reklamní kampaň Air Bank zřejmě slaví úspěchy. Podle pololetních výsledků se počet klientů banky meziročně zvýšil o 76 procent. Ke konci června letošního roku banka měla 266 tisíc zákazníků a vydělala 76,8 milionu korun. Tato čísla jí patrně pomohou být v zisku již na konci letošního roku.

"Přestože jsme Air Bank stavěli jako novou banku na zelené louce, měli jsme ambiciózní plán dostat se do zisku už v roce 2015. Od začátku se nám ale daří obchodně i finančně lépe, než jsme plánovali. V zisku tak zřejmě budeme už o rok dříve," uvedl finanční ředitel Air Bank Pavel Pfauser.

Za prvních šest měsíců v roce 2013 přitom banka ještě měla ztrátu patnáct milionů korun. Proti minulému roku vzrostla o 18 procent i bilanční suma banky a podle kritérií České národní banky se stala středně velkou bankou. 

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru