Dosud se soudilo, že Češi musí auto vlastnit, Škoda Auto ale zatím ukázala, že to neplatí o každém. Automobilka zkusila nabídnout dvouletý nájem nových vozů soukromým osobám, a za první dva měsíce projektu Škoda bez starostí získala 500 zákazníků. Za stejné období Škoda v Česku prodala soukromým osobám i firmám zhruba 10 tisíc vozů. Přes tuto službu tak byl prodán zhruba každý dvacátý vůz značky.

Zvolili ji lidé, kteří se rozhodli, že si vůz nebudou kupovat, ale budou pouze platit pevně danou měsíční částku. V ní mají  i všechno pojištění a servis a po dvou letech si vůz buď odkoupí, nebo si vezmou nový.

Se zájmem to sledují prakticky všechny další automobilky i leasingové společnosti, ve velkém také plánují podobné produkty, ale stále vyčkávají.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru