Microsoft už dlouhou dobu dominuje v oblasti prodeje softwaru pro firemní komunikaci. Nicméně řadu začínajících firem láká na své produkty spíše Google poháněný především díky popularitě svého vyhledávače a oblibě u zákazníků. Důvodem jsou levnější cloudová řešení pro potřeby firem jako e-mail, kalendář, aplikace pro zvýšení produktivity, videohangouty či úložiště.

Kolik amerických firem využívá e-mail od Googlu, se rozhodl zjistit server Quartz. Zaměřil se na 150 firem ve třech různých kategoriích podle velikosti: 50 největších amerických firem, skupinu středně velkých technologických firem a mediálních společností, veřejných i soukromých, a 50 start-upů, které se zúčastnily posledního akceleračního programu Y Combinator v Silicon Valley.

Podle výsledků průzkumu ve skupině velkých firem používá e-mail od společnosti Google pouze jedna společnost, a to samotný Google. V kategorii středních podniků prostřednictvím Gmailu komunikuje 60 procent firem včetně společností jako Twitter, Dropbox, Box, Airbnb, Square, Uber a Etsy. Největší obliby se pak e-mailové služby od Googlu těší mezi start-upy, využívá je 92 procent ze zkoumaných začínajících firem.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se