Zákazníci O2 dostanou od 1. srpna do 23. září šanci uhradit firmě své nesplacené závazky bez navýšení o úroky a poplatky za případné správní či soudní řízení.

Telekomunikační společnost během akce Čistý stůl odpustí svým zákazníkům úroky z dluhů jakékoli výše v případě, že ještě nepadlo pravomocné rozhodnutí přikazující jejich zaplacení.

Skupina PPF miliardáře Petra Kellnera, která společnost O2 v listopadu koupila, si slibuje, že jí solidární akce pomůže dobře se uvést mezi stávajícími klienty firmy. "Jako jednička na telekomunikačním trhu si uvědomujeme naši společenskou odpovědnost. Jsou pro nás důležití všichni zákazníci, i ti, kteří mohou mít finanční nesnáze,“ okomentoval iniciativu generální ředitel společnosti Tomáš Budník.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru