Dělat na zakázce a nevědět, jak a zda vůbec se vyplácí, není dobrý pocit. A vzhledem k tomu, že nejde jen o samotný pocit, ale ve finále i o podíl na celkovém zisku či ztrátě celé společnosti, dovede tato nevědomost pěkně zahlodat v mysli nejednoho manažera.

V podobné situaci byl i jeden ze spolumajitelů pražské digitální agentury 2Fresh Kamil Skramuský. „Nejprve jsme chtěli náš problém vyřešit tím, že se rozhlédneme na trhu a zkrátka nástroj, který by nám pomohl s klíčovými výpočty, najdeme. Nenašli jsme,“ vzpomíná Skramuský.

Přiklonili se proto k druhé možnosti. Náklady za různé hodinové sazby spolu s odpracovaným časem jednotlivých zaměstnanců sázeli do políček excelové tabulky a do jiných sloupců zase vpisovali tržby od příslušných klientů. Určité výsledky se dostavily, ale nebyly dostačující.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru