Bývalý reportér již zaniklého britského bulvárního nedělníku News of the World (NoW) Dan Evans dostal trest 200 hodin veřejně prospěšných prací a podmíněně deset měsíců vězení. Soud ho tak potrestal za účast na odposlouchávání celebrit pro bulvární média, přičemž mírný rozsudek zdůvodnil přiznáním viny a spoluprací obžalovaného. Odposlechový skandál otřásl mediálním impériem Ruperta Murdocha.

Osmatřicetiletý Evans u soudu mimo jiné přiznal, že v letech 2003 až 2010 nelegálně sledoval hlasové zprávy zhruba dvou stovek významných osobností. Cílem této činnosti bylo získat exkluzivní informace o jejich soukromém životě pro Murdochův NoW a pro nezávislý list Sunday Mirror. Evans se také přiznal, že dříve křivě vypovídal.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.