Boty značky Crocs netáhnou tolik jako před několika lety. Americké firmě, původem ze státu Colorado, spadly v uplynulých třech měsících zisky meziročně bezmála o polovinu na 19,7 milionu dolarů.
Pro výrobce populárních plastových bot – hojně rozšířených i v Česku – to byl signál k velkým změnám. Firma Crocs se rozhodla šetřit a zároveň výrazně zjednodušit svou nabídku.
Jedním z prvních kroků je plánované uzavření 75 až 100 prodejen. Není to malé číslo vzhledem k tomu, že jich je po celém světě asi šest stovek. Některé z nich se však můžou stát franšízami, pokud o to budou mít nějací podnikatelé zájem. Firma už za obchody každopádně nechce platit.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru