Pro stovky klientů cestovní kanceláře I. Parkam Holidays, která před třemi lety zkrachovala, skončila dovolená ještě předtím, než klienti odjeli. Pojišťovna Generali jim pak vyplatila jen část peněz, které je zájezd stál, s odůvodněním, že pojištění cestovky na celé odškodnění nestačilo.

A podobných případů, kdy se lidé po krachu cestovky nedočkali všech peněz za zrušenou dovolenou, bylo víc. Od příštího roku by s tím měl být konec.

Do Poslanecké sněmovny totiž míří vládní novela, která pojišťovnám jednoznačně ukládá, aby v případě krachu cestovní kanceláře uhradily všechny nároky klientů. A to i v případě, že na tak vysokou škodu nebyla kancelář pojištěna.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.