Čistý zisk společnosti JPMorgan Chase & Co, která je podle aktiv největší bankou ve Spojených státech, se ve druhém čtvrtletí meziročně snížil o osm procent na šest miliard dolarů (zhruba 120 miliard korun). Oznámila to v úterý firma. Za poklesem zisku stály slabší příjmy v investičním a hypotečním bankovnictví a tvorba rezerv na krytí úvěrových ztrát.

Zisk na akcii nicméně dosáhl 1,46 dolaru, takže překonal očekávání analytiků, kteří jej odhadovali na 1,19 dolaru. Celkové příjmy banky ve druhém čtvrtletí klesly o dvě procenta na 25,3 miliardy dolarů. Generální ředitel Jamie Dimon však upozornil, že banka v závěru čtvrtletí zaregistrovala určité známky zlepšení.

Na výsledky investoři reagovali pozitivně, po zahájení amerického obchodování titul připisoval přibližně půl procenta.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru