Za poslední rok v Česku přibyla více než desítka zahraničních módních značek a prodejců. Snaží se zaplnit mezery na trhu, kterou nepokryly roky přítomné "masové" řetězce jako německý C&A a švédský H&M. Část z nich nabízí levnější módu pro teenagery, část naopak vyhledává movitější klientelu.

Téměř útokem vzali Česko v posledních měsících obchodníci z Polska, kteří tak následují na trhu již zajeté a úspěšné polské značky Reserved, Cropp a Mohito maloobchodní skupiny LPP nebo obuvní značku CCC Boty.

"Do Česka vstoupil na konci roku 2013 třeba polský obchod s obuví Wojas, který otevřel obchod v nákupním centru Palladium," připomněla HN Lenka Šindelářová z mezinárodní poradenské společnosti DTZ, která monitoruje trh.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se