Češi si zvykají milovat drahé zboží. Od automobilů, přes oblečení, nemovitosti, až po golfové hole – trh s luxusem kvete. Veze se totiž na vlně celosvětového trendu, kdy si zástupy spotřebitelů navzdory stále komplikované makroekonomické situaci dopřávají to nejdražší, co je k mání.
Chuť utrácet za luxus potvrzuje i studie poradenské společnosti Deloitte „Global Powers of Luxury Goods“, kterou mají Hospodářské noviny k dispozici.
Z té vyplývá, že 75 největších společností s luxusními výrobky prodalo za účetní rok 2012 (červen 2012 až červen 2013) zboží dohromady za 172 miliardy dolarů (3,5 bilionu korun). To je o 12,6 procenta více než v předchozím účetním roce.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru