Přísnější ekologická norma pro nová užitková vozidla Euro VI, která vstoupila v platnost prvního ledna letošního roku, ovlivňuje byznys společnosti Tatra Trucks. Ta totiž stále vyrábí vzduchem chlazené motory, které tuto normu neplní, a využívá dovážené motory DAF, které jsou na tom obdobně.
"S některými evropskými zákazníky jsme se dohodli, že jim letos dodáme vozy vyrobené ještě před koncem loňského roku," vysvětluje generální ředitel společnosti Petr Karásek. Vozů ze skladu firma takto letos prodala skoro 100. "U nákupů, které nejsou urgentní, jsme se naopak se zákazníky dohodli, že počkají do přelomu roku, kdy už bychom měli mít v nabídce i vůz podle Euro VI," doplňuje.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru