Lídr tuzemského pivního trhu, skupina Plzeňský Prazdroj, vydělal v uplynulém finančním roce 3,643 miliardy korun. Oproti zisku před zdaněním v období od dubna 2012 do března 2013 jde o téměř pětiprocentní nárůst.

Tržby společnosti, pod niž spadají značky jako Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel nebo Radegast, dosáhly za stejné období 13,249 miliardy korun. To naopak představuje meziroční pokles o dvě procenta.

"Situace na trhu s pivem v uplynulém fiskálním roce nebyla vůbec jednoduchá. Byla také výrazně ovlivněna nepříznivým počasím. Mimořádně chladné jarní měsíce a červnové povodně na mnoha místech republiky poznamenaly celkovou domácí spotřebu piva," komentuje výsledky hospodaření generální ředitel a předseda představenstva Plzeňského Prazdroje Paolo Lanzarotti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se