Twitter a Facebook jsou dvě z největších světových sociálních sítí. A při nadcházejícím světovém šampionátu budeme moci sledovat, zda obě značky potvrdí svou pozici komunikačních entit. A hlavně zda jejich byznysové modely postavené na reklamě skutečně fungují.

Facebook i Twitter se v poslední době zaměřují na novinky, které by jim měly zajistit další příjmy z reklamy. Marketéři firem, které na šampionátu v Brazílii chtějí vydělat, tak mají šanci zacílit na zhruba miliardu uživatelů obou sítí v rámci jedné kampaně.

Každá ze zmíněných značek má velký potenciál díky relativně snadnému a přesnému cílení. Hlavním tahákem pro Twitter budou jistě tematické hashtagy (označení klíčových slov), ať už se jedná o oficiální hashtag šampionátu nebo hashtagy jednotlivých zemí. Nebo již dobře známé sponzorované tweety.

Twitter taktéž přišel s novým vzhledem, který sklidil úspěch u drtivé většiny uživatelů, což se příliš často nestává. Navíc přidává po vzoru Facebooku i reklamu do mobilního telefonu. 

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru