Aktuální cenové akce si před nákupem v supermarketu kontrolují téměř tři čtvrtiny Čechů. Na kvalitě lidé zásadně nešetří u masa a mléčných výrobků, naopak nejméně řeší kvalitu u alkoholu, nealko nápojů a sladkostí.

Vyplývá to z průzkumu mezi 4000 respondenty Kupi.cz portálu, který mapuje ceny v supermarketech.

Průzkum ukázal, že nákupy v supermarketových akcích jsou nejčastějším způsobem, jak ušetřit na rodinném rozpočtu.

V posledním měsíci je aspoň jednou využilo 94 procent lidí. Následovaly slevy v rámci věrnostních programů (30 procent), nákupy na slevových serverech (26 procent) a výprodeje zboží s ohroženou trvanlivostí (21 procent). Pouze 15 procent odpovídajících ušetřilo v posledním měsíci tak, že si odepřeli nákup nějakého zboží. Zhruba stejný podíl zákazníků využil slevový kód.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se