Aktuální cenové akce si před nákupem v supermarketu kontrolují téměř tři čtvrtiny Čechů. Na kvalitě lidé zásadně nešetří u masa a mléčných výrobků, naopak nejméně řeší kvalitu u alkoholu, nealko nápojů a sladkostí.
Vyplývá to z průzkumu mezi 4000 respondenty Kupi.cz portálu, který mapuje ceny v supermarketech.
Průzkum ukázal, že nákupy v supermarketových akcích jsou nejčastějším způsobem, jak ušetřit na rodinném rozpočtu.
V posledním měsíci je aspoň jednou využilo 94 procent lidí. Následovaly slevy v rámci věrnostních programů (30 procent), nákupy na slevových serverech (26 procent) a výprodeje zboží s ohroženou trvanlivostí (21 procent). Pouze 15 procent odpovídajících ušetřilo v posledním měsíci tak, že si odepřeli nákup nějakého zboží. Zhruba stejný podíl zákazníků využil slevový kód.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru