Česká dvojka v prodeji letenek, společnost Letuška, prodává na internetu bezmála polovinu své produkce. Její šéfové míní, že na konci roku se podíl webu vyhoupne dokonce na 60 procent.

Pokud se to skutečně podaří, bude to dvojnásobek v porovnání s obdobím před dvěma lety. "Od roku 2012 zaznamenáváme také meziroční nárůst prodejů pro malé a střední firmy na internetu o patnáct procent," tvrdí šéf Letušky Josef Trejbal. Přiznává ale, že zvýšené úspory na nákladech to jeho firmě zatím nepřináší.

Přechod od nákupů v call centrech a kamenných obchodech k počítačům, mobilům a tabletům potvrzují i další prodejci letenek či samotné aerolinky. Jejich statistiky se různí, ale trend je jasný. Platí hlavně pro "jednoduché" letenky bez přestupů, do Paříže, Londýna či Milána.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru