Síť hotelů Hilton rozběhla projekt zaměřený na pomoc dětem z dětských domovů a na studenty odborných učilišť. Celkem 300 mladých lidí celý květen navštěvovalo v Hiltonu workshopy, v nichž si mohli zkusit práci v hotelu. "Chceme mladým lidem ukázat, že práce v pohostinství je zajímavá," říká v rozhovoru pro IHNED.cz Veronica Salvo, šéfka HR pro celou východní Evropu.

Proč se hotel Hilton rozhodl odstartovat tento projekt Youth in Hospitality zaměřený na praxi pro mladé lidi?

Myslíme si, že pohostinství není úplně doceněné. Máme země, jako je například Francie nebo Švýcarsko, které jsou právě díky své pohostinnosti proslulé. Ale také jsou jiné země, jako například Turecko, Maďarsko nebo Česká republika, kde se pohostinství teprve rozvíjí a je tu potřeba pohostinnost a její důležitost teprve rozvinout.

Rádi bychom nalákali do tohoto oboru mladé lidi a dali jim najevo, že je to dobrý obor pro budoucnost. Když se budou rozhodovat, co by chtěli studovat, aby zvážili právě pohostinství. Chceme jim dát najevo, že je to skvělý obor, chceme je pozvat, aby přišli a podívali se do našeho hotelu. V mnoha zemích se pohostinnost vnímá jako obor, ve kterém člověk pracuje, pokud nemůže dělat něco lepšího.

My chceme i tímto projektem ukázat, že pohostinství je nádherný obor a že v něm je velmi rychlý kariérní růst. Můžete třeba začít jako asistent a můžete se kariérně dostat až na vedoucího manažera, pokud máte zájem. Nejprve jsme s tímto projektem začali v Evropě a tento rok už je celosvětový. Všechny naše hotely tento projekt rozběhly v květnu. Máme více než 600 akcí ve čtyřiačtyřiceti zemích.

Minulý rok jsme zapojili 50 tisíc studentů. Například v Turecku máme 13 hotelů, protože všechny ten projekt rozběhly ve stejnou dobu, účastníci mohou jít do kteréhokoliv z těchto hotelů a zapojit se do akce.

Proč jste se rozhodli zapojit děti z dětských domovů?

Je to spojeno s větším projektem, který se jmenuje Cestujte s účelem. Jedna z jeho součástí je vytvářet možnosti. A zapojit mladé lidi i z dětských domovů je vytváření možností. Ale nezapojujeme jen děti z dětských domovů, ale například i z odborných učilišť.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru